سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیین تجلیل از ایثارگران و رزمندگان  روحانیون استان کهگیلویه و بویراحمد

حوزه/ نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امام در اوایل انقلاب فرمودند: ما آمریکا را زیر پا خواهیم گذاشت و امروز عملا می بینیم که ایران آمریکا را از اریکه قدرت به زمین کوبید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، آیین بزرگداشت و تجلیل از مجاهدت ها و ایثارگری های روحانیون استان کهگیلویه و بویراحمد، پیش از ظهر امروز (یکم مهر ماه ۱۴۰۰) با حضور حجت الاسلام ولمسلمین سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان، در یاسوج برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دوران سخت و دشوار هشت سال دفاع مقدش، افزود: رشادت ها و مجاهدت های روحانیون در دفاع از خاک و نوامیس ملت ستودنی بود.

 حسینی با تاکید به اینکه دوران پرافتخار جنگ هرچند شرایط سختی بود، ولی یاد و خاطره آن دوران شیرین است، افزود: در نقطه مقابل صدام قرار داشت مورد حمایت همه جانبه استعمار و استکبار بود، ولی با عنایت خداوند و نفس قدسی امام (ره) ایران اسلامی توانست پیروز میدان جنگ شود.

وی در ادامه به تهدید ها وتحریم های دشمن علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: امام در اوایل انقلاب فرمودند: ما آمریکا را زیر پا خواهیم گذاشت و امروز عملا می بینیم که ایران آمریکا را از اریکه قدرت به زمین کوبید.

حسینی در پایان گفت: امروز قدرت نظام جمهوری اسلامی که نقطه عطف آن در دوران هشت سال دفاع مقدس رقم خورد، ملت را بیمه کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha