جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ماکو

حوزه/ حجت الاسلام هاشمی، شهدا را چراغ راه ملت خواند و گفت: باید اهداف و زندگی آنها را برای خود سرمشق و الگو قرار دهیم و پیامشان را با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده منتقل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس، حجت الاسلام سید محمد هاشمی، امروز به همراه جمعی از مسئولین شهرستان ماکو با خانواده شهیدان پاشا اصغر زاده و عسگر اکبرزاده جانباز هشت سال دفاع مقدس دیدار کرد.

در این دیدارها، امام جمعه شهرستان ماکو شهدا، ایثارگران و جانبازان را نماد سرافرازی و سربلندی و صلابت ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: این رزمندگان بودند که با گذشتن از جان و مال خود سینه سپر کردند تا ما امروزه در آسایش زندگی کنیم .

حجت الاسلام هاشمی افزود: آنان که شهید شهدند به سعادت رسیدند. آنان که ماندند همچون زینب کبری (س) وظیفه ای خطیر بر عهده دارند و همانا رساندن پیام شهدا به نسل های بعدی است .

وی در پایان شهدا را چراغ راه ملت خواند و گفت: باید اهداف و زندگی آنها را برای خود سرمشق و الگو قرار دهیم و پیامشان را با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده منتقل کنیم.

امام جمعه ماکو به دیدار خانواده شهدا رفت

امام جمعه ماکو به دیدار خانواده شهدا رفت

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha