پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدرسه علمیه دهدشت

حوزه/ امام جمعه دهدشت در آیین آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه حضرت زینب(س) گفت: امنیت ما به برکت دفاع مقدس حاصل شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کهگیلویه و بویراحمد، آیین آغاز سال تحصیلی جدید مدرسه علمیه حضرت زینب(س) دهدشت با حضور حجت الاسلام علی وحدانی فر امام جمعه این شهر و حجت الاسلام محمد جواد جعفری مهر مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

حجت الاسلام علی وحدانی‌فر در این مراسم با بزرگداشت یاد و خاطره شهدا گفت: امنیت ما به برکت دفاع مقدس حاصل شده است.

امام جمعه دهدشت با اشاره به جایگاه حوزه علمیه در رشد معنوی و اخلاقی جامعه، گفت: مدرسه علمیه خواهران دهدشت از مدارس موفق کشور است که باید طلبه های در طراز انقلاب تربیت و پرورش دهند.

حجت الاسلام محمد جواد جعفری مهر، مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این مراسم  با بیان اینکه موفقیت هر انسان در هر زمینه ای در گرو تلاش و کوشش اوست، اظهار کرد: خداوند وعده داده که به این تلاش برکت و مزد دهد. 

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد گفت: همکاری، همفکری در مجموعه حوزه برای موفقیت طلاب ضرورت دارد. 

جعفری مهر به تبیین انتظارات از اولیای طلاب پرداخت و به طلاب توصیه کرد که قدردان جوانی خود باشند، از فضا و امکانات موجود استفاده بهینه داشته باشند و نظم و برنامه را سرلوحه کار قرار دهند. 

وی  افزود:  در صورت مطلوب شدن شرایط، ۱۰۰طلبه خوابگاهی در این مدرسه مستقر خواهند شد. 

محمدزاده مدیر مدرسه علمیه خواهران دهدشت نیز ضمن تشریح شرایط خوابگاه و وضعیت آموزشی مدرسه، گفت:  دریافت واکسن و رعایت پروتکل های بهداشتی مورد تاکید قرار دارد. 

وی اضافه کرد:  ا هماهنگی شبکه بهداشت و درمان از طلاب تست کرونا گرفته می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha