جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بانوان طلبه مهریزی

حوزه/ بانوان طلبه مدرسه علمیه الزهرا سلام الله شهرستان مهریز در مراسمی، هفته دفاع مقدس و تقارن آن با آغاز سال تحصیلی را گرامی داشتند.

خانم مهجوریان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، با تبریک آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس از تقارن این دو مناسبت در مدرسه علمیه الزهرا سلام الله مهریز ابراز خرسندی کرد و گفت: مراسمی صبح امروز با حضور جمعی از طلاب بصورت محدود و با رعایت فاصله اجتماعی و  شیوه نامه های بهداشتی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس برگزار شد.

وی افزود: خانم شهبازی مدیر مدرسه در سخنانی با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به بیان اهمیت فراگیری علم و دانش و فضایل علم آموزی همراه با اخلاق محوری پرداخت.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها مهریز از جمله برنامه های این مراسم را سخنرانی معاونت آموزش این مدرسه در خصوص دستورالعملهای آموزشی و قوانین انتخاب واحد و شیوه های استفاده از سامانه مدرس بیان کرد و گفت: معاونت پژوهش مدرسه نیز دستورالعمل های پژوهشی و همچنین قوانین مربوط به ارزیابی مقاله یک و درس های پژوهش محور را تشریح کرد.

مهجوریان ادامه داد: در پایان مراسم به طلاب شرکت کننده بسته های فرهنگی و مهدوی اهدا شد و طلاب در رابطه با مسائل آموزشی و پژوهشی نظرات، مشکلات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha