دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شعار سال1400

حوزه/ عضو هیئت علمی پژوهشگاه امام صادق(ع) گفت: بی شک هماهنگی و عزم راسخ قوای سه گانه، لازمه تحقق اهداف مدنظر در شعار سال مبنی بر حمایت و پشتیبانی از تولید و رفع موانع از سر راه آن است.

مهدی اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به گذشت نیمی از سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: با توجه به این که در شش ماهه اول امسال شاهد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و پس از آن موسم تغییر دولت بودیم، عملاً بخش مهمی از اهداف مدنظر در نام گذاری شعار سال تحقق پیدا نکرد.

وی افزود: البته در آغاز دولت آقای رئیسی با توجه به رویکرد انقلابی و مردمی این دولت، امیدهای بسیاری در جامعه شکل گرفته که تحولات خوبی به خصوص در حوزه اقتصاد و معیشت مردم رقم بخورد اما واقعیت آن است که حل مشکلات بخش تولید و رونق در این زمینه مستلزم گذشت زمان و البته برنامه ریزی و نظارت دقیق دولتمردان است.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه امام صادق(ع) همچنین گفت: مساله مهم بعدی لزوم هماهنگی و هم افزایی قوای سه گانه در این خصوص است و این که مجلس و قوه قضاییه نیز به یاری دولت بشتابند تا در شش ماهه باقی مانده از سالجاری بتوانیم در مسیر پشتیبانی از تولید و رفع موانع از سر راه آن، به جاهای خوبی برسیم که ثمره آن توسعه اشتغال برای جوانان عزیز کشورمان باشد.

وی خاطرنشان کرد: همان گونه که رهبر فرزانه انقلاب در آغازین دقایق سال در برنامه تلویزیونی فرمودند، ایران اسلامی دارای فرصت ها و ظرفیت های بسیار عظیمی است که اگر به ویژه در راستای رونق تولید، پشتیبانی ها و حمایت های لازم انجام شده و از آن سو، موانع رفع شود، تحول بزرگی را شاهد خواهیم بود.

اسلامی، افزود: نسخه شفابخش کشور همانا تکیه بر توان داخلی و حرکت بر مدار اقتصاد مقاومتی است که باید در این زمینه هم بین مردم و هم مسئولان، باور و اعتقاد قوی شکل گرفته و به دنبال آن اقدامات عملی صورت گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha