جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خدری

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه برای معرفی دستاوردهای انقلاب خیلی سخت گیرانه صحبت می کنیم، گفت: انقلاب اسلامی افرادی همچون شهید سلیمانی، شهید باکری و ... پرورش داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، صبح امروز در آیین غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا در بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس نعمت بزرگی بود و امام راحل در آن موقع فرمود «جنگ برای ما نعمت است»؛ شاید امروز این جمله را اگر در فضای عمومی منتشر کنیم خیلی ها موضع می گیرند اما امام راحل بسیار حکیمانه این جمله را بیان کرد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: اگر به دستاوردهای دفاع مقدس نگاهی کنیم می بینیم که این دستاوردها عظیم بود به طوری که رهبر انقلاب فرمود «جنگ برای ما گنج است».

حجت الاسلام خدری، بر لزوم انتقال فرهنگ دفاع مقدس و معرفی دستاوردهای آن به نوجوانان و جوانان تاکید کرد و بیان داشت: خیلی ها علیه انقلاب در فضای مجازی هجمه کردند که انقلاب اسلامی چه دستاوردی داشته است که این‌ مساله حتی باعث شده بزرگترها هم دچار تردید شوند.

وی با بیان اینکه برای معرفی دستاوردهای انقلاب خیلی سخت گیرانه صحبت می کنیم افزود: نتیجه انقلاب ما اگر فقط شهید سردار سلیمانی بود همین یک دستاورد بزرگ است؛ انقلاب اسلامی افرادی همچون شهید سلیمانی، شهید بهشتی و شهید باکری و ... پرورش داد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه مقام معظم رهبری یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب است افزود: جدای از پیشرفت در عرصه علمی، لازم است این شخصیت ها را به عنوان دستاورد انقلاب معرفی کنیم.

حجت الاسلام خدری، خانواده های شهید را نعمت بزرگی برای کشور برشمرد و گفت: مادران با افتخار می گویند اگر فرزندان دیگری هم داشتیم تقدیم انقلاب می کردیم.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، درس ایثار و از خودگذشتگی یکی از درس های دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: شهید از خود گذشت و به ما هم یاد داد تا از خود بگذریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha