جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
صفایی

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان بوشهر گفت: استان بوشهر تنها استانی است که زیرساخت های دولت الکترونیک را دارد و نیازمند حمایت جدی دولت است تا با اعتماد به جوانان این شهر به پیشرفت برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، صبح امروز در آیین معارفه استاندار بوشهر اظهار داشت: یکی از مهم ترین ابعاد شخصیت یک استان اخلاق سیاسی است که این موضوع در استان بوشهر یک الگو برای کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان  گفت: تقارن معارفه استاندار جدید در هفته دفاع مقدس را به فال نیک خواهیم گرفت و آرزو موفقیت برای استاندار جدید داریم.

وی بیان کرد: از همه مردم استان بوشهر تقاضا دارم با وحدت و همدلی در کنار استاندار جدید باشند تا قطار پیشرفت و آبادانی استان حرکت کند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه استان بوشهر در کشور به عنوان نماد ولایتمداری و اخلاق سیاسی مشهور است، افزود: استان بوشهر تنها استانی است که اسناد بالا دستی خود را در کشور به تایید رسانده است و این یک کار بزرگ و پسندیده است.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان بوشهر خاطرنشان کرد: استان بوشهر تنها استانی است که زیرساخت های دولت الکترونیک را دارد و نیازمند حمایت جدی دولت است تا با اعتماد به جوانان این شهر به پیشرفت برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha