جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دولت آبادی

حوزه/ مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد به تشریح برنامه های دهه پایانی ماه صفر پرداخت.

علیرضا دولت آبادی، مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویر احمد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یاسوج با اشاره به تشریح برنامه های دهه پایانی ماه صفر اظهار کرد: ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و کمیته فرهنگ و هنر روستا و عشایر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اقدام به اجرای ویژه برنامه هایی خواهدکرد.

وی افزود : ۲۰ کانون منتخب روستایی در شهرستان های مختلف استان اقدام به برگزاری برنامه هایی از جمله تئاتر و تعزیه، پخش فیلم و مستند با موضوعات فرهنگ عاشورا، دفاع مقدس و زندگی اهل بیت خواهند نمود.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویر احمد گفت: این ویژه برنامه ها در مدت ده روز در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به دیگر برنامه ها اشاره کرد و افزود: سه شنبه های تکریم مادران شهیدان از جمله برنامه های پیش بینی شده برای هفته دفاع مقدس و ایام دهه پایانی ماه صفر خواهد بود.

مدیر ستاد کانونهای فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد:طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم در راستای بزرگداشت نام و یاد شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دیدار و تکریم خانواده‌های معظم شهدا که با ابتکار ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور و همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد «طرح تلاوت نور»  به روح شهداء  با محوریت کانون فرهنگی مسجد را از دیگر برنامه های این ستاد عنوان کرد.

دولت آبادی در پایان یادآور شد: در روز اربعین با حضور کانون های مختلف، موکبداران با یادی از شهدا به زوار اربعین در سه شهرستان یاسوج، دهدشت و گچساران برای خدمت رسانی به عاشقان حسینی  خدمت می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha