سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
جلسه هماهنگی اجلاسیه شهدای روحانی استان ایلام

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان ایلام گفت: در کنار معرفی رشادت های روحانیون در دفاع مقدس، نباید از فعالیت های جهادی طلاب در زمان حال غافل شد. قطعا این فعالیت ها در حوادثی همچون زلزله سرپل ذهاب، سیل لرستان و خوزستان و به ویژه مقابله با شیوع ویروس کرونا کمتر از ایثارگری های دوران دفاع مقدس نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، در جلسه‌ی هماهنگی اجلاسیه شهدای روحانی ایلام که در دفتر مدیریت حوزه استان برگزار شد، با تسلیت ایام اربعین حسینی و ارتحال علامه حسن زاده آملی، اظهار داشت: ایشان شخصیتی انقلابی، مدافع انقلاب و یار صدیق امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب بودند و در دفاع و حمایت از ولایت فقیه از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

وی در ادامه به آمار شهدای استان ایلام اشاره کرد و افزود: استان ایلام به نسبت جمعیت حوزوی در زمان دفاع مقدس، بیشتر شهید طلبه و روحانی را دارد که باید به جامعه معرفی شوند.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام اضافه کرد: در راس خدمات و رشادت های روحانیت در دفاع مقدس، حضور شخصیت هایی همچون آیت الله حیدری ایلامی و حجت الاسلام تعمیرکاری نشان دهنده‌ پیش قدم بودن و روحیه جهادی و انقلابی روحانیون و علمای استان است. همچنین خدمات امام جمعه وقت مرحوم آیت الله محمدی باعث می شد که وضعیت استان قابل کنترل باشد و تا حدودی متناسب با شرایط جنگی وضعیت مردم را بهبود ببخشد.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی در پایان اظهار کرد: در کنار معرفی رشادت های روحانیون در دفاع مقدس، نباید از فعالیت های جهادی طلاب در زمان حال غافل شد. قطعا این فعالیت ها در حوادثی همچون زلزله سرپل ذهاب، سیل لرستان و خوزستان و به ویژه مقابله با شیوع ویروس  کرونا کمتر از ایثارگری های دوران دفاع مقدس نخواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha