شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نماینده جامعه المصطفی در هندوستان

حوزه/ در پی انتشار خبر ارتحال عالم ربانی و اندیشمند فرزانه حضرت آیت الله حسن زاده آملی، نماینده جامعة المصطفی در هندوستان پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، در پی ارتحال حضرت آیت الله حسن زاده آملی، فیلسوف بزرگ و عارف جلیل القدر و عالم به علوم زمانه، حجت الاسلام والمسلمین شاکری نماینده جامعة المصطفی در کشور هندوستان پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

بانهایت تأسف خبرارتحال ملکوتی عالم ربّانی و سالک توحیدی علامه حسن حسن‌زاده آملی ( رضوان الله علیه) عالم برجسته و علامه ذوالفنون موجب تاثر و تالم فراوان ‌گردید. بی تردید فقدان این شخصیت ممتاز جهان تشیع، فیلسوف و متأله بزرگ، فقیه ربانی، عارف روشن ضمیر، دانشمند علوم غریبه و نجوم و ریاضیات و استاد ممتاز و عالی دروس حوزوی، ثلمه‌ای عمیق و جبران‌ناپذیر است و حوزه‌های علمیه، فرهیخته‌ای ارجمند و ذخیره‌ای ارزشمند را از دست‌دادند که جبران آن به سادگی میسر نخواهد بود.

اینجانب این ضایعه بزرگ را به محضر نورانی امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه و روحانیت معظم و به همه‌ی علماء و شاگردان و ارادتمندان ایشان به ویژه به مردم مسلمان هندوستان  و خاندان مکرم و بازماندگان معزز و ارادتمندان و همه محبان اهل بیت عصمت و طهارت تسلیت  می‌گوییم و برای آن فقید سعید علو درجات مسالت می‌نمایم.

رضا شاکری

رئیس نمایندگی المصطفی در هند، نپال و بوتان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha