جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
همایش طلایه داران جهاد و شهادت

حوزه/ آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور روحانیون، اساتید و مبلغین بسیجی تهران بزرگ، در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در این مراسم به تبیین دستاوردهای دفاع مقدس پرداخت و گفت: حماسه دفاع مقدس ادامه دارد و در حال حاضر فرماندهان دفاع مقدس در عرصه جهاد فرهنگی، روحانیون معظم می باشند.

نماینده ولی فقیه در سپاه، عامل موفقیت در عرصه های گوناگون کشور را پس از انقلاب، دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: هدف دشمنان از جنگ تحمیلی، اشغال خوزستان و سایر بخش‌های کشور نبود، بلکه از بین بردن انقلاب اسلامی بود، چرا که انقلاب را برای همه‌ی دشمنان خدا در جهان خطر ساز می دانستند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی تصریح کرد: دفاع مقدس یک دانشگاه بزرگ انسان سازی بود که شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از فارغ التحصیلان این مکتب بزرگ است.

وی از تلاش روحانیون و اساتید بسیجی تهران بزرگ در راستای پیشتازی در امور جهادی دوران کرونا قدردانی و از نمایندگان گروه های جهادی طلاب و اساتید تقدیر به عمل آورد.

خاطرنشان می شود، در این همایش حجج اسلام موسوی، معاون قضایی دادستان کل کشور، علی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمدرسول الله(ص)، کبیریان مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران و بیک زاده معاون بسیج اساتید و نخبگان استان تهران حضور داشتند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha