پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام و المسلمین ربانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی در پیامی ارتحال آیت الله حسن‌زاده آملی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین ربانی نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی در پیامی ارتحال آیت الله حسن‌زاده آملی را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ  ارتحال
عالم فرزانه و دانشمند ذوفنون و حکیم متأله حضرت آیت الله حسن‌زاده آملی که ضایعه بزرگ و ثلمه‌ای جبران‌ناپذیر برای عرصه علم و اندیشه است موجب تأسف و تألم فراوان گردید.
تلاش‌های طاقت‌فرسا و مجاهدت‌های مستمر علمی و شاگردی استوانه‌هایی همچون علامه شعرانی و علامه طباطبائی و دیگر اساتید فرهیخته این شخصیت وارسته را ممتاز ساخته و منشأ برکات فراوانی قرار داد.
 این استاد متواضع و متخلق، شاگردان فراوان و برجسته‌ای را تربیت نمود و در احیای معارف الهی و مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام نقش ارزنده‌ای ایفا کرد.  تألیف کتب متعدد در زمینه‌های مختلف علوم و آثار عمیق دانشی وی ماندگار و ذخیره‌ای برای آن عارف بزرگ خواهد بود.
اینجانب این ضایعه مولمه را به امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف همچنین به رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه و شاگردان ارجمند به ویژه بیت محترم آن عالم وارسته و عارف حامی انقلاب اسلامی تسلیت و تعزیت عرض نموده، علو درجات آن فقید وارسته و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان گرامی را از خداوند متعال خواستارم.

سید حسن ربانی
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha