جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
موکب خواهران

حوزه/مسئول گروه جهادی حضرت زینب (س) گفت: به همت ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد اولین موکب ویژه خواهران در شهر یاسوج با هدف احیای فریضتین نهضت قیام عاشورا برپا شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، به همت ستاد امر به معروف ‌و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد، موکب گروه جهادی حضرت زینب (س) به  عنوان اولین موکب ویژه خواهران، به پیشنهاد نماینده ولی فقیه(رئیس ستاد استان) در شهر یاسوج برپا شد.

 توحیدی، مسئول گروه جهادی حضرت زینب سلام الله علیها در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه اظهار کرد:به مناسبت گرامیداشت اربعین حسینی موکبی در سطح شهر یاسوج بر پا و با هدف زنده نگه داشتن پیاده روی اربعین و احیا امر به معروف و نهی از منکر که هدف اصلی نهضت عاشورا است برپا شد.

وی با اشاره به برنامه های این موکب گفت: ایستگاه صلواتی، توزیع صدها بسته های فرهنگی متنوع با موضوع ایثار و شهادت، عفاف و حجاب و هدیه کتابچه سه دقیقه در قیامت به سوگواران اباعبدالله الحسین علیه السلام اهداء شد.

مسئول گروه جهادی حضرت زینب (س) گفت: منابع مالی موکب کاملاً مردمی بوده و مورد استقبال خوب مردم خیرخواه و ولایتمدار استان قرار گرفت. امید است که مقبول درگاه حق تعالی و وجود سراسر نور سرور و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha