پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیین تکریم از روحانیون جهادگر عرصه سلامت شهرستان اندیمشک برگزار شد

حوزه/ طی آیینی با حضور مسئولان محلی، از طلاب و روحانیون جهادگر عرصه سلامت شهرستان اندیمشک تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، آیین تکریم و تجلیل از روحانیون جهادگر عرصه سلامت شهرستان اندیمشک با جمعی از مسئولین محلی در محل حسینیه ثارالله اندیمشک برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام سید کمال موسوی، امام جمعه شهرستان اندیمشک، با اشاره به اینکه شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم ایثار کردند، ادامه داد: بیماری کرونا مانند یک جنگ بود که در شرایط سخت آن، طلاب و روحانیون همانند دوران دفاع مقدس بلند شده و برای رضای خداوند سبحان ایثار کردند و به غسل، کفن‌ودفن اموات کرونایی پرداختند که این به‌عنوان اقدامی انسانی و اسلامی به حساب می‌آید.

روحیه جهادی طلاب، برگرفته از روحیه معنوی رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس است

همچنین در ادامه این مراسم، احسان کریم‌پور، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، با بیان اینکه، روحیه جهادی طلاب، برگرفته از روحیه معنوی رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس است، گفت: با شیوع ویروس کرونا در کشور میان مردم ترس ایجاد شد اما در این جریان، طلاب و روحانیون به شکل جهادی در عرصه سلامت ورود کردند.

وی افزود: طلاب، روحانیون و بسیجیان پیرامون بیانات مقام معظم رهبری در راستای مقابله با بیماری کرونا پایِ‌کار آمدند و به تولید و توزیع ماسک، ضدعفونی معابر و اماکن، حضور در بیمارستان‌ها و انجام امور متوفیان کرونایی پرداختند.

کریم پور، با اشاره به اینکه دفاع از اسلام، نظام، انقلاب و سرزمین همچنان ادامه دارد اذعان کرد: خروجی هشت سال دفاع مقدس، محور مقاومت بود که تمامی اقشار از جمله طلاب برای حفاظت از حریم آل‌الله و حریم انقلاب اسلامی در محور مقاومت حضور پیدا کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، تصریح کرد: همه این جانفشانی‌ها و این روحیه جهادی که میان طلاب وجود دارد، برگرفته از روحیه معنوی رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس است.

وی در پایان با بیان اینکه امروز هر چه داریم به واسطه خون شهدای والامقام است خاطرنشان کرد: شاخصه و باور ما «ما می‌توانیم» به‌عنوان عصاره بیانیه گام دوم انقلاب محسوب می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha