سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
روحانیون مشاور جهادی

حوزه/ حجت‌الاسلام موسوی، با بیان اینکه اقدام حوزویان اندیمشک در خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی بی‌بدیل بود، گفت: بیماری کرونا مانند یک جنگ بود که در شرایط سخت آن، طلاب و روحانیون همانند دوران دفاع مقدس بلند شده و برای رضای خداوند سبحان ایثار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، حجت‌الاسلام سید کمال موسوی، امام جمعه شهرستان اندیمشک، در آیین تجلیل از طلاب و روحانیون جهادگر عرصه سلامت، اظهارداشت: همان‌گونه که در قرآن آمده، اهل ایثار کسانی هستند که به دیگران کمک می‌کنند؛ فلذا اگر ایثار را از جهان بشری حذف کنیم، کار زندگی بشر مختل می‌شود و نمی‌تواند ادامه حیات دهد.

 وی با اشاره به اینکه شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم ایثار کردند، ادامه داد: بیماری کرونا مانند یک جنگ بود که در شرایط سخت آن، طلاب و روحانیون همانند دوران دفاع مقدس بلند شده و برای رضای خداوند سبحان ایثار کردند و به غسل، کفن‌ودفن اموات کرونایی پرداختند که این به‌عنوان اقدامی انسانی و اسلامی به حساب می‌آید.

حجت‌الاسلام موسوی، با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) در رابطه با شهدای روحانیت تصریح کرد: روحانیون در صحنه‌های مختلف از جمله جنگ تحمیلی، سیل و مقابله‌ با بیماری کرونا نقش‌آفرینی کرده‌اند.

وی در پایان با بیان اینکه اقدام حوزویان اندیمشک در خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی بی‌بدیل بود، خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیون باید نسبت به بیان معارف و همچنین انسان‌سازی و تربیت انسان توجه بیشتری داشته باشند تا بتوانند نیروهای مخلصی را پرورش دهند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha