پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام محمد صادق مهرابی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس ضمن قدردانی از خبرگزاری حوزه به دلیل پوشش مداوم اخبار اربعین و فرهنگی گفت: رسانه ها نقش موثری در فرهنگ سازی ایفا می کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام محمد صادق مهرابی شامگاه دوشنبه در حاشیه مراسم عزاداری شام اربعین حسینی که در بین الحرمین شیراز برگزار شد، راه اندازی موکب های بین الحرمین را یکی از اقدامات فرهنگی ارزشمند برشمرد و اظهار کرد: برگزاری مراسم عزاداری اربعین حسینی در بین الحرمین شیراز نمادی از حرکت بین الحرمین کربلا است.

به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس بین الحرمین شیراز توفیقی برای مردم استان فارس است که نصیب آنان شده است، از این رو افرادی که به هر دلیلی نمی توانند به کربلای معلی مشرف شوند با حضور در بین الحرمین شیراز می توانند اجر و پاداش زیارت کربلا را نصیب خود کنند.

وی عنوان کرد: مسئولان مربوطه، شورای شهر و شهرداری شیراز باید یک برنامه ریزی مدونبرای مسیر تردد مردم به بین الحرمین شیراز و راه اندازی موکب ها را تسهیل کنند.

حجت الاسلام مهرابی ضمن قدردانی از خبرگزاری حوزه به دلیل پوشش مداوم اخبار اربعین و فرهنگی، خاطرنشان کرد: رسانه ها نقش موثری در فرهنگ سازی ایفا می کنند، یکی از عواملی هم که موجب شد مراسم اربعین با وجود امپراتوری رسانه های غربی اینچنین در سطح دنیا نمود پیدا کند رسانه های داخلی بود.

وی افزود: نمایندگی خبرگزاری حوزه در شیراز به واسطه تعامل و ارتباط مطلوب با نهادها و مراکز فرهنگی در نشر اخبار بسیار موثر بوده است، امیدواریم بتوانیم با همفکری یکدیگر رشد و تعالی را داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    1 0
    بدعت های در دین توسط افراد