جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دفاع مقدس

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الزهراء(س) گرگان گفت: حماسه دفاع مقدس مظهر و تجلی تمام ارزشهای اخلاقی و انسانی که یک کشور و ملت آن را می‌تواند به کمال حقیقی برساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، خانم مریم میرکریمی در جمع شماری از کارکنان مدرسه علمیه الزهراء(س) گرگان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مقدس‌ترین جهاد را جهادی دانست که به عنوان دفاع از حقوق انسانی، استقلال سرزمین، هویت دینی و  مذهبی صورت گرفته باشد.

وی افزود: رزمندگان حماسه‌آفرین ایران اسلامی مفهوم روشن «تعبد در ولایت» را به نمایش گذاشته و با انگیزه انجام تکلیف به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند.

  مدیر مدرسه علمیه الزهراء(سلام‌الله‌علیها) گرگان، با اشاره به معنویت جبهه‌های جنگ و دفاع مقدس گفت: بی‌اعتنایی به دنیا و مظاهر آن، از ارزش‌هایی است که رزمندگان اسلام بدان متصف بوده و حضور در جبهه و دفاع از میهن و نظام اسلامی را برتر دیدند.

میرکریمی با بیان اینکه حماسه دفاع مقدس برکات و دستاوردهای بی‌نهایتی را برای ملت ایران به ارمغان آورده است، خاطرنشان کرد: جهاد و شهادت مردان و زنان با ایمان و مخلص این سرزمین، انقلاب و نظام اسلامی را بیمه کرده است و با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها ‌توانست دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام بگذارد.

وی اظهار کرد: دوران دفاع مقدس مظهر و تجلی تمام ارزش‌های اخلاقی و انسانی است که یک کشور و ملت آن را می‌تواند به کمال حقیقی برساند.

مدیر مرکز پژوهش‌های اسلامی الزهراء(سلام‌الله‌علیها) گرگان ادامه داد: حماسه دفاع مقدس، روایت ماندگار پایداری، دلاوری و فداکاری ملتی است که در راه دفاع از مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش قله‌های رشادت و شهادت را در نوردیده که هرگز نباید مورد غفلت قرار بگیرد.

میرکریمی در پایان سخنان خود تاکید کرد: با توجه به فشار و موانع بسیاری که در طول تاریخ انقلاب وجود داشته، امروز باید برای تداوم این راه ظرفیت و وظایف خود را شناخته و در راه رسیدن به هدف و اعتلای انقلاب اسلامی ایران تلاش کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha