جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام علی بخشی

 حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: عزت و سربلندی، آرامش و اقتدار امروز کشورمان را مدیون رشادت های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی، صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه ایمانیه خواهران شهرستان تاکستان ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: در دفاع مقدس اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان از همه داشته های خود گذشتند و در میدان های نبرد با دشمن بعثی و هم پیمانانش از میهن اسلامی دفاع کردند.

وی خاطرنشان کرد:  اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای سرافراز دوران دفاع مقدس و مسیر پرافتخار دفاع از کیان اسلامی وظیفه همگان است.

استاد حوزه علمیه قزوین ادامه داد: عزت و سربلندی، آرامش و اقتدار امروز کشورمان را مدیون رشادت های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم.

وی اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس دستاوردهایی ارزشمندی برای ملت بزرگ ایران اسلامی داشت و باید امروز بیش از هر زمان این ارزش ها و دستاوردها در جامعه احیا و ترویج شود.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: شهدا در وصیت‌نامه‌های خود اهداف حضور و نبردشان را با دشمنان اسلام بیان کردند که با مرور آنها بهتر می‌توان افکار و تفکر شهدا را درک کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha