جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خوی

حوزه/ حجت الاسلام خلیل زاده گفت: امروز با این همه امکانات هیچ توجیهی برای درس نخواندن وجود ندارد؛ اگر امکانات امروز را با گذشته مقایسه کنیم و با تلاش علمای آن زمان بسنیجم، نمی توانیم کوتاهی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه  از آذربایجان غربی، حجت الاسلام عبدالصمد خلیل زاده، امروز در جمع طلاب خوی که در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، با بیان این که طلاب یاوران امام عصر (عج) هستند و حضرت بر روی سربازان خود حساب ویژه باز می کنند، اظهار داشت: علامه حسن زاده آملی یک شخصیت بی نظیر بود.

وی با بیان این که برای طلبه در مرحله اول  معرفت الهی لازم است، اظهار کرد: طلبه باید انقلابی باشد و لازمه آن این است که دروس حوزوی را به درستی بخواند و البته در کنار درس و علم، به نظام خدمت کنید.

وی گفت: طلبه  باید همه هم و غمّ خود را برای علم آموزی و فهم درست دین به کار ببرد و از تاریخ گذشتگان استفاده کرده و عبرت بگیرید.

حجت الاسلام خلیل زاده تصریح کرد: امروز با این همه امکانات هیچ توجیهی برای درس نخواندن وجود ندارد؛ اگر امکانات امروز را با گذشته مقایسه کنیم و با تلاش علمای آن زمان بسنیجم، نمی توانیم کوتاهی کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha