جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست مرکز خدمات

حوزه/در نشستی با حضور رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور، مسائل و مشکلات خواهران و برادران حوزوی استان سیستان و بلوچستان بررسی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام والمسلمین سید جمال الدین میر محمدی،  در نشستی که به میزبانی مرکز خدمات حوزه علمیه سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد، با تسلیت ایام اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ابراز کرد: خداوند به ما توفیق دهد که وظیفه خودمان را نسبت به شهدا ادا کنیم و حقشان بر گردن ما حلال شود و  بتوانیم قدمی در راستای اهداف حضرت امام خمینی(ره) ،مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر برداریم و روز قیامت شرمنده شهدا نباشیم.

وی افزود: مرکز خدمات حوزه یکی از عنایات و توجهات مقام معظم رهبری نسبت به حوزه های علمیه است و اگر مجموعه مرکز خدمات نبود، طلاب با مشکلات بسیاری رو به رو بودند.

 رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور اظهار کرد: ۳۰ سال از مجموعه مرکز خدمات می گذرد و در هر دوره  در حد وسع این مجموعه خدمات خوبی به طلاب داده است هر چند مرکز خدمات چند سالی دیر شروع به فعالیت کرد و نسبت به بخشی از معیشت بیمه مسکن و... عقب هستیم، اما در دهه گذشته رشد خوبی در سرویس دهی به طلاب از نظر فرهنگی و معیشتی داشته ایم و امیدواریم در آینده قدم های خوبی در این زمینه بر داریم.

در ابتدای این جلسه مدیر مرکز خدمات حوزه  علمیه اسیستان و بلوچستان و مدیران حوزه های علمیه خواهران و برادران گزارشی از برنامه ها و فعالیت ها ارائه دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha