جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دفاع مقدس

حوزه / نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: دانشجویان ۳ رسالت مهم و کلیدی را بر عهده دارند که شامل آموزش، پژوهش و امور فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که به توسط دانشگاهیان کردستان برگزار شد، اظهار داشت: دانشجویان ۳ رسالت مهم و کلیدی را بر عهده دارند که شامل آموزش، پژوهش و امور فرهنگی است، بنابراین این ۳ رسالت مهم باید از اولویت های دانشگاه و دانشگاهیان باشد، زیرا جامعه ما برای توسعه به معنای واقعی نیازمند این سه مورد است.

نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: باید هویت دانشگاه های ما برگرفته از هویت ایرانی ـ اسلامی باشد و بی شک نسخه پیشرفت کشور در صیانت از همین هویت و ماهیت نهفته است.

وی اظهار کرد: یکی از عواملی که بیش از ۴ دهه این انقلاب را همچنان پایدار و مقتدر نگه داشته است، حس خودباوری است و همین امر باعث شده که تحریم ها و فشارهای سیاسی و اقتصادی نتواند نظام را تضعیف کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: هشت سال دفاع مقدس را می توان همانند دانشگاهی بزرگ با دانشجویان فرهیخته تجسم کرد که فارغ التحصیلان این دانشگاه شهدا، جانبازان، آزادگان و... می باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha