سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر/ آیین افتتاح نخستین یادمان شهدای روحانی در مدرسه صدر بازار اصفهان

حوزه/ نخستین سنگر یادمان ۵۹۰ شهید روحانی استان اصفهان در مدرسه علمیه صدر بازار افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، نخستین سنگر یادمان ۵۹۰ شهید روحانی استان اصفهان، پیش از ظهر امروز در مدرسه علمیه صدر بازار، با حضور علما و روحانیون افتتاح شد.

حجت‌الاسلام‌ مجید جلالی، مدیر مدرسه علمیه صدر بازار در مراسم افتتاح این یادمان اظهار کرد: این سنگر با طراحی طلاب و همت مدیر سابق مدرسه علمیه صدر بازار و همکاری سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مدرسه علمیه صدر بازار راه‌اندازی شد.

وی تصریح کرد: این سنگر به یاد و نام ۵۹۰ شهید روحانی استان اصفهان برپاشده است و از جمله شاخصه های این یادمان، چینش عکس ۵۹۰ شهید روحانی دفاع مقدس در روزهای آتی است.

مدیر مدرسه علمیه صدر بازار اصفهان عنوان کرد: در طراحی این سنگر از اقسام و انواع مهمات سبک مورداستفاده در دفاع مقدس، بهره برده شده است.

وی اظهار کرد: این سنگر با تلاش قریب به یکسال طلاب آماده شد، به نحوی که این سنگر علاوه بر فضای نمایشگاهی، جهت اقامه عزای اهل بیت و قرائت توسل به آل الله نیز توسط طلاب در سالهای آتی مورداستفاده قرار گیرد.

حجت الاسلام جلالی در پایان خاطرنشان کرد: فضای سنگر مشابه فضای سنگرهای دفاع مقدس طراحی شده است که تداعی کننده آن ایام برای طلاب جوان باشد، تعبیه کتابخانه اختصاصی پیرامون شهدای روحانی از دیگر امکانات این یادمان است.

نخستین سنگر یادمان شهدای روحانی استان اصفهان افتتاح شد

نخستین سنگر یادمان شهدای روحانی استان اصفهان افتتاح شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha