دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
موکب حرم مطهر سید علاالدین حسین

حوزه/ دبیر اجرایی موکب حرم حضرت سید علاءالدین حسین(ع) از توزیع بیش از ۹ هزار پرس غذای گرم میان زائرین بین الحرمین شیراز خبر داد و گفت: هر شب در ایام اربعین حسینی بیش از هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم در میان زائرین بین الحرمین شیراز توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، سلیمان مهدوی در حاشیه مراسم عزاداری بین الحرمین شیراز، با اشاره به فعالیت های موکب حرم حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال حدود دو سال است که به دلیل شیوع بیماری کرونا راه کربلا بسته شده است، از این رو خداوند نیز توفیق داد تا امسال در بین الحرمین شیراز به زائرین اربعین حسینی خدمت رسانی کنیم.

به گفته دبیر اجرایی موکب حرم مطهر سیدعلاءالدین حسین(ع) فعالیت های این موکب در ایام اربعین حسینی در بخش های درمانی، کودک و نوجوان، گعده نشینی خواهران و برادران و همچنین واکسناسیون کرونا، طبخ و توزیع عذای گرم، چای، دمنوش و شربت بوده است.

وی با اعلام اینکه خدمت رسانی موکب حرم حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) از ساعت ۱۶ عصر تا ۲۲ شب است، عنوان کرد: در این موکب هر شب حدود هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم میان زائران توزیع می شود.

مهدوی در پایان بیان کرد: غذای گرم شامل لوبیا پلو، پلو سبزی، چلو قیمه، شله زرد، زرشک پلو و ساندویچ بوده است؛ در مجموع بیش از ۹ هزار غذای گرم در این ایام میان زائرین اربعین حسینی در بین الحرمین شیراز توزیع شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha