سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت‌الاسلام احمدیان ، مسئول کانون وعاظ و خطبای استان خوزستان

حوزه/ مسئول کانون وعاظ و خطبای استان خوزستان از برنامه‌های این کانون در سال جاری سخن گفت.

حجت‌الاسلام احمدیان، مسئول کانون وعاظ و خطبای استان خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، ضمن ابراز خرسندی از افتتاح کانون وعاظ و خطبای استان خوزستان، با اشاره به رویکرد این کانون در اجرای برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در سال جاری اظهارداشت: کانون خطبای استان با تدابیر در نظر گرفته شده، برنامه‌ها و اقدامات مختلفی را در پیش خواهد داشت  که برای امسال ۵ برنامه را در اولویت کاری خود قرار داده است.

وی، به تشریح برنامه‌های در دست اقدام این کانون پرداخت و گفت: تولیدات رسانه‌ای به‌عنوان مهم‌ترین اولویت این کانون به شکل جدی، هم در فضای مجازی و هم در بستر صداوسیما و به دو زبان عربی و فارسی  دنبال خواهد شد.

مسئول کانون وعاظ و خطبای استان خوزستان، در ادامه تصریح کرد: کانون وعاظ و خطبای استان، ضمن شناسایی خطبای مستعد و اثرگذار، نسبت به جمع‌آوری آثار ایشان اقدام و پس از تدوین و آماده‌سازی، این آثار فاخر در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام احمدیان، برگزاری همایش‌های توان‌افزایی را از دیگر برنامه‌های این کانون عنوان کرد و گفت: إن‌شاءالله در طول سال یک الی دو همایش را با هدف توان‌افزایی خطبای گرامی برگزار کنیم تا ضمن تعامل و ارتباط‌گیری خطبای استان با خطبای کشور، از تجارب و اندوخته‌های یکدیگر نیز بهره‌مند باشند.

مسئول کانون وعاظ و خطبای استان، استفاده از ظرفیت خطبا در صداوسیما را از دیگر اولویت‌های این کانون دانست و بیان داشت: تا قبل از افتتاح این کانون، طلاب شخصاً به صداوسیما دعوت می‌شدند که بر اساس رایزنی‌هایی که با مدیرکل محترم صداوسیما خواهیم داشت در نظر داریم سازمان‌دهی ورود خطبا و معرفی ایشان به صداوسیما از طریق این کانون انجام شود.

وی تصریح کرد: معرفی خطبای شاخص استان به آستان‌های مقدس، مانند حرم حضرت معصومه(س) و آستان مقدس علی بن موسی‌الرضا(ع) به‌عنوان مجالی برای معرفی خطبای استان نیز در اولویت‌های پنج‌گانه این کانون قرار خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام احمدیان در پایان خاطرنشان کرد: نظارت بر محتوای منبرها و فراهم آوردن محیطی آرام و بی حاشیه در کانون و ایجاد فضایی مناسب جهت نظارت و ارائه رهنمودهای لازم به خطبای گرامی از دیگر برنامه‌هایی است که در سال جاری به آن پرداخته خواهد شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha