شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه/ امام جمعه تبریز گفت: تربیت در کودکی رمز موفقیت است از این جهت دقت در انتخاب مربیان پیش دبستانی و دبستانی بسیار مهم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم، در پویش ملی مشق احسان برای تامین لوازم‌التحریر دانش‌آموزان کم برخوردار که توسط اداره کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) آذربایجان‌شرقی در مصلای امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد، گفت: وظیفه آموزش و پرورش تربیت فرزندان این کشور با آموزه های اسلامی است.

وی افزود: تربیت در کودکی رمز موفقیت است، از این جهت دقت در انتخاب مربیان پیش دبستانی و دبستانی بسیار مهم است.

امام جمعه تبریز ادامه داد: توزیع بسته ها باید در نهایت دقت با رعایت اصل حفظ کرامت انسانی نیازمندان صورت بگیرد چرا که آبروی مومن بالاتر از هر چیزی است.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم خاطرنشان کرد: از الزامات مهم کمک مومنانه عمل به این آیه قرآن کریم است که میفرماید ؛ لَنْ تَنالُوا الْبِرَّ حَتَّی تُنْفِقُوا مِمَّا تُحِبُّونَ وَ ما تُنْفِقُوا مِنْ شَیْ‏ءٍ فَإِنَّ اللَّهَ بِهِ عَلیمٌ یعنی هرگز به نیکی دست نمی‏ یابید، مگر آنکه از آنچه دوست دارید، (در راه خدا) انفاق کنید و بدانید هر چه را انفاق کنید، قطعاً خداوند به آن آگاه است.

وی ادامه داد: حفظ احترام و کرامت نیازمندان، شناسایی کامل و بموقع افرادی که دچار مشکلات معیشتی شده اند و انفاق از کالاهای ایرانی باکیفیت ، سه اصل مهم کمک مومنانه هستند

امام جمعه تبریز افزود: حفظ سلامت دانش آموزان بسیار حائز اهمیت است و آموزش و پرورش در این مقطع حساس کرونایی وظیفه بسیار سنگینی دارد و باید به مسئله بهداشت دانش آموزان بیشتر از هر چیزی توجه شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha