جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
همایش تجلیل

حوزه/ همایش تجلیل اساتید بسیجی و ایثارگر حوزه علمیه قم با حضور مدیران و نخبگان حوزه های علمیه قم و خانواده های بسیجیان و ایثارگران حوزه علمیه قم در مجتمع آموزشی امام علی (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن اکبری در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام اربعین گفت: اساتید بسیجی و ایثارگر حوزه های علمیه ؛ کسانی هستند که همواره در صحنه های گوناگون مجاهدانه عمل کرده و در این راه ایستادگی کردند.

مسئول مرکز بسیج اساتید،مدیران و نخبگان حوزه، همچنین ادامه داد: اساتید بسیجی و ایثارگر حوزه ها در دوران پرمخاطره انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اقتدا به امام خویش مردانه ایستادند و همچون مولایشان جان شان را ایثار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری ادامه داد: ایثارگران در همه عرصه ها حاضر و آماده اند تا از راه شهدا و انقلاب در پرتو رهبری امام خامنه‌ای حراست کنند.

 وی با تکریم مادران و همسران خانواده‌های ایثارگران و شهدا، گفت: اینان شریک واقعی جهاد مردانی هستند که در میدان مبارزه با استکبار و کفر همواره مرزبان افکار و عقاید نظام و انقلاب اسلامی بوده اند.

حجت الاسلام والمسلمین  احمد عابدی نیز در این مراسم ضمن اشاره به ارزش و جایگاه اربعین گفت:عزاداری و گریه برای امام حسین (ع) از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و شیعیان عزای سیدالشهدا را بر عزای عزیزان خویش نیز اولی تر می دانند.

وی همچنین با بیان برخی ویژگی های علمی و جهادی آیت الله حسن زاده آملی خاطرنشان کرد: در دورانی که منافقین قصد داشتند آمل و بابل را تصرف کنند ،آیت الله حسن زاده آملی در دفاع از این مرز و بوم فرمانده و پیشگام مقابله با منافقین بود.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: مرحوم علامه حسن زاده آملی همواره در پی تکریم شهدا و خانواده‌های شهدا بودند و به صورت متداوم با خانواده شهدا و ایثارگران دیدار داشت.

خاطرنشان می شود: در پایان این مراسم از اساتید بسیجی و ایثارگر حوزه های علمیه تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha