پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه گفت: امروز مصداق دفاع مقدس برای روحانیون تبلیغی و جهادی، حضور فعال در فضای مجازی و میدان جنگ نرم دشمنان‌ است.

حجت‌الاسلام مختار سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای روحانیت، اظهار داشت: علمای شیعه در طول تاریخ  همیشه جامعه اسلامی را از خطر انحراف نجات داده اند.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه ادامه داد: دشمنان پس از شکست در دفاع مقدس با تشدید تحریم ها، جنگ اقتصادی و رسانه ای به میدان آمدند. در جنگ نرم  به علت رها شدن فضای مجازی و غفلت مسئولین در چند سال اخیر، به تعبیر رهبری فرزانه انقلاب فضای مجازی به قتلگاه جوانان تبدیل شده است.

وی با اشاره به این که دشمن میدان جنگ را به داخل خانه ها کشانده است، افزود: دنیای استکبار امروز از طریق شبکه های اجتماعی و ارائه محتوای مسموم و مستهجن به دنبال تغییر جوانان ایرانی و تضعیف انقلاب اسلامی است.

سلیمانی در پایان گفت: دیروز در دفاع مقدس روحانیت بصیر و انقلابی پیشگام جهاد و شهادت بود، امروز هم باید با لبیک به ندای رهبری حکیم و فرزانه، در میدان جنگ نرم و فضای مجازی حضور فعال و اثرگذار داشته باشد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha