جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
قادری

سرپرست معاونت فرهنگی پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان اینکه مقام معظم رهبری تولید محتوا برای مقابله با توطئه‌های دشمن را جهاد دانسته‌اند، تصریح کرد: جهاد به تلاش و کوششی اطلاق می‌شود که دقیقاً برای مقابله با دشمن است و رهبر معظم انقلاب فرمودند «تولید محتوا جهاد است».

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد قادری، عصر پنجشنبه در نشست قرارگاه ارزیابی فرهنگی ادارات تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان، اظهار داشت: جهاد تبیینی که در کلیدواژه‌های رهبر معظم انقلاب وجود دارد بیش از هر مسئله‌ای بیانگر آن است که در گام دوم باید اهتمام بیشتری در تبیین معارف و گفتمان انقلاب داشته باشیم.

وی با تأکید بر لزوم تلاش بیشتر مبلغین در تبیین مفاهیم و آموزه‌های انقلاب اسلامی، اضافه کرد: یکی از جنبه‌های شکل‌گیری قدرت نرم، تولید محتوا و استفاده از ظرفیت فضای مجازی است و ضرورت دارد و فعالان جبهه انقلاب مخصوصاً مبلغین واقشار تاثیر گذار در بخش تولید محتوا کار ویژه ای انجام دهند.

 سرپرست معاونت فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان اینکه بسته آموزش رسانه برای کارشناسان شهرستانی در راستای توانمندسازی آنان ارسال شده است، افزود: در آموزش مهارت‌های تولید محتوا از ظرفیت اتاق عملیات رسانه استفاده کنیم و بسته‌های آموزشی عملیاتی پروژه‌محور فراهم کنیم تا بتوانیم سریع‌تر به خواسته مقام معظم رهبری برسیم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تولید محتوا برای مقابله با توطئه‌های دشمن را جهاد دانسته‌اند، تصریح کرد: جهاد به تلاش و کوششی اطلاق می‌شود که دقیقاً برای مقابله با دشمن است و رهبر معظم انقلاب فرمودند «تولید محتوا جهاد است».

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha