جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خودکشی ۵۸۰ سرباز آمریکایی طی سال ۲۰۲۰ میلادی

حوزه/ براساس گزارش سالانه وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون)، ۵۸۰ سرباز از ارتش آمریکا در سال ۲۰۲۰ دست به خود کشی زدند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، براساس گزارش سالانه وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون)، ۵۸۰ سرباز از ارتش آمریکا در سال ۲۰۲۰ دست به خود کشی زدند تا میزان خودکشی سربازان طی ۵ سال گذشته، ۴۱.۴ درصد افزایش یابد.

در این گزارش آمده است: میزان خودکشی میان سربازان عادی در سال ۲۰۲۰ در مقایسه با سال گذشته آن، ۹/۱ درصد افزایش یافته و این میزان بین سال ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰، ۱۵/۳ درصد است.

براساس همین گزارش، میزان خودکشی در میان نیرو های ذخیره سال گذشته در مقایسه با سال ۲۰۱۹ میلادی، ۱۹/۲ درصد افزایش داشته و خودکشی میان نیرو های گارد ملّی، به میزان ۳۱/۷ درصد طی همان مدّت افزایش یافته است.

این گزارش با اشاره به اینکه ۵۸۰ سرباز از میان سربازان عادی، ذخیره و گارد ملّی در سال گذشته خودکشی کرده است، تصریح کرد: طی ۵ سال میزان خودکشی در میان نظامیان عادی ۴۱/۴ درصد افزایش یافته و بر این اساس از هر ۱۰۰ هزار نفر، ۲۸ سرباز خودکشی کرده اند.

"لوید آستین" وزیر دفاع آمریکا در واکنش به این گزارش به رسانه های داخلی گفت: این نتایج نگران کننده است و میزان خودکشی در میان سربازان و خانواده های آن به شدّت رو به افزایش است و این روند قابل قبول نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha