جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مهرواره عکس

حوزه/ مدیر روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، گفت: مهرواره عکس «میهمانان سرزمینم» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم به مناسبت هفته ملی کودک برگزار می‌شود.

طیبه حقگو، در گفت وگو با خبرنگارخبرگزاری حوزه، با اعلام این خبر، اظهارکرد: مهرواره عکس  «میهمانان سرزمینم» با هدف معرفی و آشنایی سبک زندگی کودکان افغانستانی در سطح جامعه، برگزار می‌شود.

وی افزود: این مهرواره با توجه  به موقعیت اجتماعی و حضور اعضای افغانستانی در مراکز کانون قم انجام میگیردو بر همین اساس رویکرد این مهرواره شادی و خوشحالی کودکان افغانستانی، امیدافزایی، ایجاد نشاط، پویایی اجتماعی است.

مدیر روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم  بیان داشت: محورهای موضوعی مهرواره عکس  «میهمانان سرزمینم» بر اساس شعار هفته ملی کودک با عنوان رنگ خوش زندگی (سبک زندگی افغانستانی)، حال خوش کودکی (دنیای پر امید کودکان افغانستانی)، شادی کودکان افغانستانی و ایرانی در کنار هم، خاطرات من و پدر شهیدم (فرزندان شهدای تیپ فاطمیون) طراحی شده است.


شایان ذکر است: این فراخوان، ویژه گروه سنی نوجوان ۱۲ تا ۱۸ سال است و  علاقه‌مندان به شرکت در این مهرواره می توانند تا  ۲۰ مهر ۱۴۰۰  آثار خود را به دبیرخانه‌ی این مهرواره به نشانی qom.kpf.ir  ارسال نمایند.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha