پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
پیمان جبلی - رئیس صدا و سیما

حوزه/ امروز استان خوزستان را مقصد نخستین سفر استانی خود قرار داد و در جریان این سفر، با فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و خانواده شهید لندی، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما، امروز استان خوزستان را مقصد نخستین سفر استانی خود قرار داد و در جریان این سفر، با فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و خانواده شهید لندی، دیدار و گفتگو کرد.

وی در بدو به ورود خود به خوزستان اظهار کرد: استان خوزستان هویت ملی ایرانیان است و در دفاع مقدس هویت ایرانی بودنمان را در خوزستان معنی کردیم.

جبلی، افزود: هیچ خانواده شهید دوران دفاع مقدسی نیست که شهیدش در خوزستان به فیض شهادت نائل نیامده باشد.در جریان سفر به خوزستان و نشست با فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در اهواز اظهار کرد: به‌صورت طبیعی رفع نیازهای فرهنگی جامعه تنها بر عهده صداوسیما نیست بلکه باید همگان را در این مسئولیت شریک کنیم.

رئیس رسانه ملی، همچنین در جمع فعالان جبهه فرهنگی انقلاب در خوزستان، با بیان اینکه سند دقیق ما برای کار در صداوسیما، حکم مقام معظم رهبری است، عنوان کرد: یک نفر می‌شود فرهنگ‌ساز مثل علی لندی که می‌تواند به‌اندازه کل صداوسیما فرهنگ‌سازی کند. وظیفه اصلی صداوسیما آرامش بخشیدن به جامعه و همچنین دمیدن روح نشاط است.

وی گفت: آمدن به خوزستان در اولین روز رسمی کاری بنده بدون هر حرفی و کلامی خودش یک کلام دارد. ما اگر توانستیم یکی از مسائل و مشکلات خوزستان را از طریق رسانه حل کنیم می‌توانیم کارهای بسیار بزرگی را انجام دهیم.

جبلی در ادامه به شهرستان ایذه سفر کرد و با خانواده شهید لندی دیدار و گفت‌وگو کرده و پس‌ازآن با حضور بر مزار شهید علی لندی، نوجوان فداکار اهل شهرستان ایذه به این نوجوان فداکار ادای احترام کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha