چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
پیمان جبلی

حوزه/ رئیس رسانه ملی گفت: اگر بتوان حداقل یکی از مسائل اصلی و بحرانی خوزستان را حل کرد، توانایی غلبه بر همه مسائل و مشکلات کشور وجود دارد، لذا خوزستان و شناخت مسائل آن، در اولویت سفرهای کاری همه مدیران کشور قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، پیمان جبلی، رئیس رسانه ملی، عصر امروز در جمع فعالان فرهنگی استان خوزستان، ضمن شنیدن دغدغه‌ها و مشکلات آنان، بر تغییر و تحولات جدید در رسانه ملی برای حرکت در مسیر اهداف عالی انقلاب تأکید کرد.

در این دیدار که با بیان نکاتی توسط جمعی از فعالان فرهنگی استان آغاز شد، جبلی بر استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فرهنگی کشور برای حل مسائل ملی تأکید کرد و اظهارداشت: این تصور که برخی فکر می‌کنند مطالبه گری به معنی فقط بیان مسائل و دغدغه‌ها است اشتباه بوده و باید هرکسی در هر جایگاهی، کمک‌رسان جامعه فرهنگی کشور باشد.

وی افزود: جامعه فرهنگی کشور باید صداوسیما را از خود بداند و ضمن بیان مطالبات خود از این ارگان، دست همکاری به‌سوی آن دراز کند و آن را در مقابل تهاجم گسترده دشمنان تنها نگذارد.

رئیس سازمان صداوسیما با اشاره به پیام اخیر مقام معظم رهبری در حکم انتصاب خود، تصریح کرد: مقام معظم رهبری صداوسیما را در چهار "گام" معرفی کردند که نخست آن را دانشگاه و محلی برای ارتقای سطح بینش و تفکر جامعه خواندن که این موضوع از اولویت‌های صداوسیما در مدیریت پیش رو است.

جبلی در ادامه خاطرنشان کرد: پیام رهبری نشان از وضعیت جنگ رسانه‌ای حال حاضر جامعه ما در مقابل تهاجم دشمنان دارد که مهم‌ترین ابزار دفاعی ما صداوسیما است.

رئیس رسانه ملی در خصوص اهمیت امیدآفرینی در جامعه گفت: رسانه ملی باید محلی برای امیدآفرینی و نشر نشاط در جامعه باشد که در کلام مقام معظم رهبری هدف بهره‌مند شدن روح و جسم افراد از زیبایی‌های موجود است.

وی در خصوص انتخاب خوزستان به‌عنوان اولین مقصد سفر کاری خود، بیان داشت: استان خوزستان، استانی با ظرفیت‌های بالا اما محروم و پر از مسائل و مشکلات است که در شأن مردم آن نیست؛ حل مسائل آن در اولویت‌های برنامه‌ای مدیران کشوری است.

جبلی ادامه داد: اگر بتوان حداقل یکی از مسائل اصلی و بحرانی خوزستان را حل کرد، توانایی غلبه بر همه مسائل و مشکلات کشور وجود دارد، لذا خوزستان و شناخت مسائل آن، در اولویت سفرهای کاری همه مدیران کشور قرار دارد.

وی در پایان گفت: استان خوزستان مملو از ظرفیت‌هایی است که اگر با دقت و مدیریت کارآمد به آن‌ها توجه شود می‌توان شاهد یک تحول عظیم در استان و کشور بود که نماد بارز آن مدیر کارآمد و انقلابی را می‌توان در شخصیت و اقدامات «حجت‌الاسلام موسوی فرد»، امام جمعه اهواز مشاهده کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha