جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار رئیس رسانه ملی با نماینده ولی‌فقیه در خوزستان

حوزه/ پیمان جبلی، با بیان اینکه تلاش می‌کنیم مشکلات بر زمین‌مانده مردم را حل کنیم، گفت: صداوسیما دیگر نمی‌گذارد مشکل مردم بر زمین بماند بلکه مشکل را بر می‌دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما، در ادامه برنامه‌های خود در سفر به خوزستان، با حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، دیدار و گفتگو کرد.

وی در این نشست که عصر امروز صورت گرفت، اظهارداشت: الگوهایی که سبک زندگی‌شان شبیه مردم، در کنار مردم و میان مردم است، باید ترویج و نشان داده شود و ثابت شود که اکثریت مسئولان، سبک زندگی‌شان، سبک زندگی مردم است و مانند آنان زندگی می‌کنند.

جبلی، با بیان اینکه این سبک زندگی باید تبدیل به یک اخلاق و فرهنگ و مَنِش شود و اگر تا الآن کوتاهی کردیم باید عذرخواهی کنیم اظهارداشت: ما فعالیتمان را جهادی ادامه می‌دهیم و در کنار مردم خواهیم بود؛ ما باید عذرخواهی کنیم که نتوانستیم فعالیت‌های جهادی را آن‌چنان ترویج کنیم.

رئیس رسانه ملی تأکید کرد: صداوسیما دیگر نمی‌گذارد مشکل مردم بر زمین بماند بلکه مشکل را بر می‌دارد.

نقش محوری صدا و سیما در ترویج سبک زندگی اسلامی

همچنین پس‌ازآن، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای دکتر جبلی، رئیس سازمان صداوسیما به نقش محوری صداوسیما در ترویج سبک زندگی اسلامی اشاره کرد.

وی اظهارداشت: صداوسیما تلاش کند برای مردمی کردن اقتصاد، همچنین ایجاد اشتغال برای جوانان کشورمان کمک کند و تبلیغ اشتغال خانگی انجام گیرد.

امام جمعه اهواز، تربیت نیروهای شایسته، انقلابی و پاکدست در مجموعه صداوسیما و حضور مدیرانی که شب و روز نمی‌شناسند و پای کار جهادی باشند را ضروری خواند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha