شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ دیدار رئیس رسانه ملی با آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ پیمان جبلی گفت: ما برای بیان برخی مسائل باید پشتمان گرم باشد؛ چراکه گاهی پیگیری‌ها به نقاط حساسی می‌رسد و ممکن است موانعی برای پیگیری ایجاد شود که در این مواقع نیازمند حمایت بزرگان هستیم تا بتوانیم به نحو احسن مشکلات را پیگیری کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، شامگاه شنبه، در دیدار با آیت‌الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، اظهارداشت: وظیفه و مسئولیت سنگینی بر عهده بنده گذاشته شده که امیدوارم بتوانم با دعای خیر عزیزان این مسئولیت سنگین را به‌درستی انجام دهم.

وی در ادامه به مشکلات اقتصادی موجود در جامعه اشاره کرد و گفت: بعضی از مشکلات اقتصادی به مسئله تحریم و قیمت ارز برمی‌گردد، ولی بسیاری از مشکلات اقتصادی ارتباط مستقیمی با تحریم و قیمت ارز نداشته و به خاطر بی‌تدبیری‌های مدیریتی است که اگر این بی‌تدبیری‌ها تا حصول نتیجه پیگیری شود حتماً آن مشکلات حل می‌شوند.

جبلی افزود: البته لازمه‌ پیگیری‌ها این است که ما به‌عنوان صداوسیما پشتمان گرم باشد، چراکه گاهی پیگیری‌ها به نقاط حساسی می‌رسد و ممکن است موانعی ایجاد شود که  نیازمند حمایت بزرگان هستیم تا بتوانیم به نحو احسن مشکلات را پیگیری کنیم.

رئیس سازمان صداوسیما در ادامه تصریح کرد: بنا داریم مسائلی که عمدتاً حاصل سوء مدیریت، عدم پیگیری و تعارض دستگاه‌های مختلف با یکدیگر است را به‌صورت جدی و هدفمند دنبال کنیم و آن‌قدر پیگیری‌ها را ادامه دهیم تا به نتیجه‌ی مطلوب برسیم و مسائل حل شود.

وی در ادامه گفت: متأسفانه مسائل بسیاری در صداوسیما مطرح‌شده‌اند که به نتیجه‌ی درستی نرسیده‌اند، ولی برنامه‌ی ما این است که تا حصول نتیجه از آن مسائل آن‌ها را رها نکنیم، حتی اگر یک یا دو ماه برای حصول نتیجه طول بکشد.

جبلی، در پایان از تلاش های آیت‌الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان تقدیر کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عبدالله IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    19 0
    این‌که مسئولان صدا وسیما بالاخره متوجه شدند که نیازمند حمایت بزرگان و علما هستند، خوب است اما بهتر است به این‌ نکته مهم نیز دقت کنند که باید در طول سال - و نه فقط در مواقع حساس یا ایام انتخابات و راه‌پیمایی و...- به ظرفیت عظیم حوزه‌های علمیه عموماً، اساتید و فضلای خوش‌فکر حوزه خصوصاً و وجود پربرکت مراجع عظام و بزرگان دینی علی‌الخصوص، توجه داشته و در شبکه‌های متعدد این سازمان عریض و طویل، با برنامه‌ریزی درست و به‌طور مستمر از این ظرفیت ارزشمند در جهت ترویج معارف دینی، پاسخ‌گویی متقن وعالمانه - ونه عامیانه وسطحی- به شبهات، رشد و ارتقای سطح فرهنگی جامعه و... بهره‌برداری نموده و به توقعات به‌حق اقشار متدین جامعه نیز پاسخ مناسب ارائه دهند.
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    2 0
    به شادی با مفهوم واقعیش که همان مفهوم دینی است بنگرید
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    2 0
    تشویق دختران به ورزشهای قهرمانی بخصوص در میادین بین المللی که طبعا بسیاریش با پوشش نامناسب و ناقص می باشد ، خدمت به این قشر مهم جامعه نیست. و این گونه موارد باعث کاهش بیشتر و بیشتر حیای ممدوح می شود.
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    0 0
    اگر بتوانید شرط فعالیت را تاهل قرار دهید خدمت بزرگی به خانواده کرده و عملا جوانان را به تشکیل خانواده سوق داده اید.
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    0 0
    محوریت را برگردانید به اسلامیت نه آب و خاک و جغرافیا
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    0 0
    برجسته کردن و پرداختن به فعالیتهای جهادی جوانان برکات مختلفی همچون شادی حلال و سازنده ، عمران مناطق محروم ، تشویق جوانان به تعاون در نیکیها و ... می تواند در پی داشته باشد.
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    0 0
    عادت به شادیهای بیگانه از رویه اهل بیت علیهم السلام ، تصور غلطی برای عده ای از دست اندرکاران عرصه فرهنگی رسانه ای ایجاد کرده که باعث ملوث شدن بسیاری از برنامه دینی نیز گردیده است. تطهیر در این عرضه پاداش وافر الهی را می تواند به ارمغان آورد .
  • مرثیهٔ دوست IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    3 0
    «» ▪️ سوگوارانِ تو امروز خموشند همه، که دهان‌های وقاحت به خروش‌اند همه... گر خموشانه به سوگِ تو نشستند، رواست، زان که وحشت‌زدهٔ حَشرِ وُحوش‌اند همه... باغ را اين تبِ روحى به کجا بُرد که باز، قمريان از همه سو خانه به دوش‌اند همه... ای هران قطره ز آفاقِ هران ابر، ببار! بيشه و باغ به آوازِ تو گوش‌اند همه... گرچه شد ميکده‌ها بسته و ياران امروز، مُهر بر لب زده وز نعره خموش‌اند همه... به وفای تو که رندانِ بلاکش فردا، جز به يادِ تو و نام تو ننوش‌اند همه. / سروده شاعر و استاد برجسته ادبیات فارسی دکتر محمدرضا شفیعی کدکنی، در سوگ رفیق دیرین خود، مرحوم استاد محمدرضا شجریان.