پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
روحانیت دفاع مقدس

 حوزه / مسئول امور روحانیت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین از برگزاری جشنواره «پرچمداران انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حسین بیگدلی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین گفت: به منظور حفاظت از بهره برداری از آثار و ارزشهای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت، ثبت حماسه های جاودانه حوزه های علمیه و روحانیت در این عرصه، دومین جشنواره «پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت» بصورت ملی و بین المللی برگزار می شود.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این جشنواره، تبین مبانی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی، سازماندهی تشکل ها، جمع آوری و ایجاد بانک اطلاعات در حوزه نشرآثار و ارزش های روحانیت است.

حجت الاسلام بیگدلی در ادامه با اشاره به دیگر اهداف جشنواره «پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت»، گفت: ایجاد وحدت رویه در نهادهای حوزوی اعم از نیروهای مسلح، اداری و تشکل های مردمی در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و ترغیب و هدایت  برانجام فعالیت های علمی، فرهنگی و هنری در زمینه نقش  ارزش های مشارکت روحانیت از دیگر اهداف مهم این جشنواره است.

وی به بخش های جشنواره «پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت» بیان کرد: بخش اول؛ تالیفات و ترجمه کتاب ها به زبان های فارسی، عربی، انگلیسی، بخش دوم؛ تحقیق و پژوهش  به زبان های فارسی، عربی، انگلیسی، بخش سوم؛ فیلم نامه، بخش چهارم؛ چند رسانه ای و فضای مجازی و بخش پنجم؛ فیلم وعکس از بخش های پنجگانه جشنواره است.

مسئول امور روحانیت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین خاطر نشان کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را تا تاریخ ۱ دی ماه ۱۴۰۰ سال به آدرس الکترونیکی rohaniat۷۹@gmail.com  ارسال و یا به آدرس، قزوین، خیابان شهید بابایی، خیابان شهید نورخیز (۳۱)، پلاک ۱۲ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین مراجعه و یا در صورت هرگونه اطلاعات با شماره تماس ۰۹۱۹۱۸۷۳۷۲۵ تماس حاصل کنند.

جشنواره «پرچمداران انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت» در قزوین برگزار می شود

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha