چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین

 حوزه / رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: ارتباط شورای شهر قزوین با حوزه علمیه برای اجرای برنامه های فرهنگی ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، فرج الله فصیحی رامندی، ظهر امروز در جلسه ای با مدیر و مسئولین حوزه علمیه قزوین گفت: در تلاش هستیم که با همکاری طلاب و اساتید مدارس حوزه علمیه استان قزوین بتوانیم ارتباط حوزه علمیه را با آحاد مردم ارتقاء داده  و این تعامل بیشتر شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد:  حضور طلاب و روحانیون در مساجد موجب می‌شود که نسل نوجوان و جوان بیشتر با مساجد و اماکن مذهبی در ارتباط باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین به لزوم تعامل خوب و سازنده حوزه علمیه و  شورای اسلامی شهر قزوین به عنوان یک نهاد ی که با رای مردم انتخاب شده، بر ارتباط و تعامل هر چه بیشتر این دو نهاد مهم و تاثیرگذار تاکید کرد.

وی اظهار کرد: هیچ محدودیتی برای تعامل مثبت و سازنده کاری در عرصه های مختلف از سوی شورای شهر با حوزه علمیه وجود ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: اعضای شورا رسالت سنگینی دارند و امیدواریم بتوانیم به تعهدات و وعده های خود عمل کنیم و رضایت مردم جلب شود.

وی تصریح کرد: به روشنگری و اطلاع رسانی خبرنگاران در دوران مسئولیت خود نیازمندیم و از نقد و پیشنهاد اصحاب رسانه در پیشبرد امور استفاده خواهیم کرد.

حجت الاسلام سید رضا موسوی، معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین نیز در این نشست گفت: بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با معماری اسلامی بر زمین مانده و توجهی در حال حاضر به آن نمی شود و امیدواریم در این دوره شورای اسلامی شهر بتوانید این مسئله را به خوبی اجرا کنید.

وی ادامه داد: امروز بودجه های فرهنگی متاسفانه در بخشهای مختلفی استفاده می شود که هیچ نظارتی بر آن نیست و اگر بخواهیم فعالیت فرهنگی در موضوع دینی را در شهر و توسط طلاب انجام دهیم باید از هفت خوان رستم عبور نماییم که زیبنده این شهر دارالمومنین نیست.

حجت الاسلام فغانی، معاون تبلیغ حوزه علمیه قزوین هم در این نشست اظهار کرد: یکی از موضوعات مهمی که در حال حاضر جامعه اسلامی به آن مبتلا است، مسئله طلاق است، باید برنامه های فرهنگی خانواده محور داشته باشیم.

وی ادامه داد: حوزه علمیه قزوین با اعزام مبلغین و مبلغات به مدارس فعالیت های اثرگذاری دارد که مورد استقبال مسئولین آموزش و پرورش و خانواده ها قرار گرفته است.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha