جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ نشست خبری حجت الاسلام والمسلمین فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اصحاب رسانه

حوزه/ نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتفافات اخیر در مجموعه استانداری همدان، از کلید خوردن طرح تحقیق و تفحص از استانداری همدان خبر داد.

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به اتفافات اخیر در مجموعه استانداری همدان، از کلید خوردن طرح تحقیق و تفحص از استانداری خبر داد.

وی با بیان اینکه تخلفات استانداری همدان حول محورهایی همانند بکارگیری نیروهای بازنشسته، انتصابات، نحوه عزل و نصب‌ برخی مدیران، مسائل مالی و عمرانی می‌چرخد، گفت: متاسفانه تخلفاتی از این دست در استانداری همدان رخ داده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سکونت مدیران پروازی در منازل سازمانی، خاطر نشان کرد: پول پاشی‌هایی که اخیرا در استانداری همدان صورت گرفته از دیگر مسائلی است که دیوان محاسبات تخلف بودن آن را اعلام کرده است.

وی افزود: این طرح پس از امضای نمایندگان در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت و از طریق کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس به اجرا در خواهد آمد که تاکنون ۶ نفر از ده نماینده مورد نیاز، آن را امضا کرده‌اند.

حجت الاسلام فلاحی با تاکید بر اینکه استانداری باید به دور از جناح بازی به دنبال خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات استان باشد، گفت: به زودی پس از تصویب مجلس، اعضای تیم تحقیقاتی و تفحص مشخص و در استان حاضر خواهند شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
    0 0
    جای تاسف هست خبرگزاری حوزه که باید در نشر معارف اسلامی و همچنین در نشر عقائد علما و فضلا تلاش کند بعض مواقع وارد مسائل حاشیه ای می شود (مثل این خبر) اینگونه خبرها جنبه تبلیغاتی دارد چرا که نه تفحصی صورت گرفته نه محکمه ای تشکیل شده لطفا بیشتر دقت بفرمایید
  • علی IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    0 0
    خیلی وقت پیش باید تحقیق وتفحص از استانداری همدان صورت می گرفت بنده به جهت پایان نامه خود که موضوع پاسخگوی و شفاف سازی در استانداری همدان وفرمانداریها بود بنده راحراست تهدید کردن به توضیح نکردن پرسشنامه ها وغیره این استانداری است که باید پاسخگو باشه می گویند وزارت کشور دستورداد گفتم نامه وغیره هیچ نداشتند