دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه شیراز

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: متاسفانه آنچه مردم را دلسرد کرده این است که احساس می کنند برخی مدیران که در معرض امتحان الهی قرار گرفته اند و فردا باید پاسخ بدهند را فراموش کرده اند، از این رو دستگیری برخی مدیران متخلف به همین دلیل است که احساس پاسخگویی خود را فراموش کرده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام عصردوشنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار فارس که در سالن استانداری برگزار شد، با اشاره به روایتی از امیرالمومنین(ع) اظهار کرد: آگاه باشید که دنیا محل آماده شدن و تمرین کردن است.

وی ادامه داد: از نگاه اجتماعی و حکومتی مسئولیتی که به یک فرد داده می شود مانند اردوی آمادگی است، از این رو اردوی آمادگی آقای رحیمی استاندار سابق به پایان رسید و برای دکتر ایمانیه استاندار جدید نیز آغاز شده است؛ هر لحظه از لحظات زندگی مدیران، در عرصه مسابقات قیامت، خود را نشان خواهد داد.

نماینده ولی فقیه در فارس خاطرنشان کرد: اینگونه نیست که کسی مسئولیت می پذیرد و در قیامت پاسخگو نخواهد بود؛ مسئول باید در مسابقه نشان دهد که لحظه ای از مسئولیت خود را ضایع نکرده است.

امام جمعه شیرازی اظهار کرد: متاسفانه آنچه مردم را دلسرد کرده این است که احساس می کنند برخی مدیران که در معرض امتحان الهی قرار گرفته اند و فردا باید پاسخ بدهند را فراموش کرده اند، از این رو دستگیری برخی مدیران متخلف به همین دلیل است که احساس پاسخگویی خود را فراموش کرده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha