جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دهه آخر صفر

حوزه/ استاد حوزه علمیه خواهران استان گلستان گفت: تنها راه میهمان شدن بر سر سفره توحیدی رسول خدا و رسیدن به مقام لقاء پروردگار، قدم گذاشتن در وادی اهل بیت(ع) و ثابت قدم بودن در این راه و نداشتن کوچک‌ترین تخلف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، خانم فاطمه قنبری در نشست مجازی در جمع طلبه‌های مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) که به مناسبت دهه  رحلت رسول اکرم(صل‌الله‌علیه‌واله‌وسلم) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) برگزار شد، گفت: وجود مقدس پیامبر اکرم (صل‌الله‌علیه‌واله‌وسلم)که آخرین پیامبر، معلم انبیا در وادی توحید و تنها خبر آورنده‌ی توحید کامل و رسیدن به لقاءالله است.

وی افزود: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، زندگی پیامبر اکرم(ص) زندگی برای خدا، در راه خدا و وقف گسترش تعالیم الهی بوده است و در همه دوران تاریخ اسلام یک الگوی همیشگی است.

استاد حوزه خواهران اظهار کرد: مجاهدت‌ رسول خدا موجب پراکنده شدن و گسترش تعالیم اسلام در تمام تاریخ شد و همه بشریت از آن سود بردند.

وی اظهار کرد: اگر ما مسلمانان قدر تعالیم اسلام را بدانیم و به عمق آن پی‌ببریم، خواهیم توانست دنیای ناب و منطبق بر خواسته‌های حقیقی و فطری انسان را به وجود آوریم.

قنبری ادامه داد: تنها راه میهمان شدن بر سر سفره توحید رسول خدا و رسیدن به مقام لقای پروردگار، قدم گذاشتن در وادی اهل بیت(علیهم‌السلام) و ثابت قدم بودن در این راه و نداشتن کوچک‌ترین تخلف است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha