جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شهادت

حوزه / از طرف نماینده مقام معظم رهبری در کاشان مراسم عزاداری شهادت امام رضا(ع) در شهرستان کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، مراسم عزاداری شهادت امام رضا (ع)، پنج شنبه ۱۵مهر، با حضور مدیران، اساتید و طلاب مدارس علمیه، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات، اعضای شورای اسلامی شهر کاشان، جمعی  از مسئولان و اقشار مختلف مردم، با رعایت پروتکل های بهداشتی، برگزار شد.

در این مراسم پس از مرثیه سرایی مداحان اهل بیت(ع)، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسن بنی هاشمی، از اساتید حوزه، با تسلیت ایام رحلت پیامبراکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) با تبیین ابعاد شخصیتی امام هشتم(ع) مطالبی پیرامون راه‌های نزدیک شدن به خداوند متعال ارائه کرد.

وی، دوری از حرام خواری، بداخلاقی  و دوری از فکر حرام  را مهمترین راه‌های تقرب به خدا دانست و ادامه داد: ایمان به خدا ، عمل صالح و توسل به انبیاء الهی و اهل بیت (ع) از دیگر راههای تقرب به خدا می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین بنی هاشمی، صدقه دادن در راه خدا را موجب رفع بلا و کارگشایی مشکلات دانست و عنوان کرد: صدقه دادن به انسان مومن باید مخفیانه باشد.

 شایان ذکر است پس از اقامه نماز ظهر و عصر به امامت آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه  و امام جمعه کاشان، عزاداران اطعام میهمان سفره با برکت ثامن الحجج  علی ابن موسی ارضا(ع) شدند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha