پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ دیدار رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور با مسئولان مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان

حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی اعلام کرد: یکی از سیاست های مرکز خدمات، تقویت حوزه های علمیه است و این مهم جز با فراهم کردن شرایط حضور اساتید سطح عالی قم و مشهد در استان های دیگر چون اصفهان میسّر نمی شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سید جمال‌الدین میرمحمدی، پیش از ظهر امروز در سفر یک روزه به اصفهان با مسئولان مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان گفتگو  و تبادل نظر کرد.

ببینید:

تصاویر حوزه-های-علمیه-با-مسئولان-مرکز-مدیریت">نشست رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با مسئولان حوزه علمیه اصفهان

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور در این جلسه اظهار کرد: حضور در سنگر خدمت به طلاب و سربازان امام زمان(عج)، توفیق الهی است که خداوند را از این بابت شگرگزاریم.  

وی بابیان اینکه معتقدم فلسفه وجودی مرکز خدمات حوزه های علمیه، تقویت مراکز حوزوی است، اظهار کرد: سعی ما بر این است که مراکز حوزوی کشور مأموریت های خود را به خوبی انجام دهند، بنابراین همفکری و توسعه همکاری های حوزه علمیه اصفهان و مرکز خدمات حوزه ضروری است.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور تصریح کرد: یکی از سیاست های مرکز خدمات، تقویت حوزه های علمیه است و این مهم جز با فراهم کردن شرایط حضور اساتید سطح عالی قم و مشهد در استان های دیگر چون اصفهان میسر نمی شود. مثلاً برای سال ۱۴۰۱ برنامه ریزی شود که شرایط حضور ۱۰ استاد مجرب و متخصص اصفهانی مستقر در قم را برای بازگشت به شهر اصفهان فراهم کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی تاکید کرد: توصیه رهبر معظم انقلاب به حضور آیت الله العظمی مظاهری در اصفهان یک خط دهی برای حوزه های علمیه در مسیر هجرت علما و اساتید به شهرها است.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور، هدفمندی ارائه خدمات به طلاب را از دیگر سیاست های آتی این مرکز اعلام کرد.

وی در پاسخ به مطالبات مسئولان مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان گفت: آماده ایجاد بستر آنلاین بین مراکز حوزوی کشور هستیم تا ارتباطات مورد نیاز تامین شود. حتی آمادگی کامل برای تهیه نرم افزارهای مورد نیاز را هم داریم.

حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی اضافه کرد:  موافق ایجاد مرکز توانبخشی پیشکسوتان حوزوی و تجهیز آن در اصفهان هستیم. همچنین وجود یک درمانگاه اختصاصی برای طلاب و روحانیون اصفهان را پیگیری می کنیم.

وی با اشاره به ضرورت غربالگری خاص در مراکز حوزوی استان اصفهان، خاطرنشان کرد: ملاک مرکز خدمات حوزه نسبت به پرونده های حوزویان و یا مبلغین فعال در فضای مجازی، لیست های ارائه شده مراکز حوزوی همچون مرکز مدیریت اصفهان است.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور با اشاره به حمایت این مرکز از گروه های جهادی طلاب، افزود: در زمینه مسکن، مرکز خدمات تعهد دارد هزار واحد مسکونی در سطح کشور بسازد، لذا باید سهمیه هر استان مشخص شود.  

وی در پایان از اعلام آمادگی مرکز خدمات حوزه برای امضای یک تفاهم نامه با مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان خبر داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    1 0
    آره مثلا ماهی ۱۵هزار و۷۵۰تومن به کارت خدماتشان واریز میکنه چه حمایتی راستی ماهی چقدر میگیرید؟؟؟