شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مولانا کلب جواد نقوی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین سید کلب جواد نقوی گفت: هیچ مسلمانی نمی تواند به مسجدی حمله کند. گروه های تروریستی مسلمان نیستند بلکه از طرف استعمار برای کشتار مسلمانان تعیین شده اند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید کلب جواد نقوی، دبیر کل مجلس علمای هند، حمله تروریستی به مسجد شیعیان در افغانستان را به شدت محکوم کرد و گفت: کشتار شیعیان در افغانستان و شهادت نمازگزاران بی گناه نشانه این است که سازمان های تروریستی ابزار نیروهای ضد اسلامی هستند که برای بدنام کردن اسلام و مسلمانان در پوشش اسلامی فعالیت می‌کنند.

وی گفت: هیچ مسلمانی نمی تواند به مسجدی حمله کند. گروه های تروریستی مسلمان نیستند بلکه از طرف استعمار برای کشتار مسلمانان تعیین شده اند. همه کشورهای مسلمان و جهان صلح دوست باید علیه آنان متحد شوند.

وی با ابراز همدردی و عرض تسلیت به خانواده های نمازگزارانی که در انفجار شهید شدند، اظهار داشت: در حال حاضر سازمان تروریستی داعش در افغانستان فعال است که دشمن آشکار اسلام و مسلمانان است. دولت افغانستان با شیعیان ابراز همدردی می کند، ولی اگر با شیعیان صادق است، باید اقدامات جدی علیه جنایتکاران انجام دهد.

دبیر کل مجلس علمای هند تاکید کرد: وضعیت زمینی در افغانستان روز به روز بدتر می شود. با تغییر قدرت، گروه های تروریستی فعال شده اند اما آنان باید مهار شوند.

وی در پایان گفت: ما مسلمانان هند در کنار مظلومان افغانستان هستیم و از آنان در برابر ظالمان حمایت می کنیم و با خانواده های شهدا ابراز همدردی می کنیم و در غم آنان به طور مساوی شریک هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha