چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
مرتضوی

حوزه/ اولین نشست صمیمی جمعی از روحانیون با سیدرضا مرتضوی استاندار جدید اصفهان که با محوریت بیان مهم‌ترین دغدغه‌ها برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، اولین نشست صمیمی جمعی از علما و روحانیون اصفهان با سید رضا مرتضوی، استاندار جدید اصفهان با محوریت بیان مهم‌ترین دغدغه‌ها برگزار شد.

در این نشست که در مدرسه علمیه امام صادق علیه‌السلام (چهارباغ) برگزار شد معاونان و مدیران حوزه علمیه استان، روحانیون مسئول در دستگاه‌های اداری و نهادهای انقلابی و برخی از فعالان حوزه فرهنگ حضور داشتند و هریک به بیان دیدگاه‌های خود در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان پرداختند.

روحانیون در این نشست، ضمن تبریک به استاندار جدید اصفهان، حمایت خود و فضلای حوزه را از دولت و استاندار اعلام کرده و از مرتضوی درخواست داشتند در طول مسئولیت خود از ارشادات و راهنمایی‌های علمای دلسوز اصفهان خاصه آیت‌الله‌العظمی مظاهری، آیت‌الله طباطبایی نژاد نماینده ولی‌فقیه در استان و آیت‌الله مهدوی نماینده مجلس خبرگان بهره بگیرند.

در ادامه برخی از روحانیون به تشریح دغدغه‌های دینی خود برای ارتقاء سطح جامعه در دولت جدید پرداختند و بر استفاده از همه ظرفیت‌های استان و پرهیز از انحصارطلبی در چینش نیروهای سیاسی و دولتی تاکید ورزیدند.

سید رضا مرتضوی نیز پس از استماع نقطه‌نظرات حاضران، برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود را برای اداره استان و رفع مشکلات موجود ارائه کرد و از حسن‌نظر فضلای گران‌قدر صمیمانه تشکر نمود و تاکید داشت: با تمام توان در جهت کاهش مشکلات استان با محوریت مشورت‌خواهی از افراد متعدد متخصص و متعهد تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha