پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
افغانستان

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین کشتار مردم مظلوم افغانستان در حادثه اخیر را محکوم و خواستار مجازات عاملان این حرکت تروریستی شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، صبح امروز در جلسه ای با دست اندرکاران گروهای جهادی، به حادثه تروریستی قندوز افغانستان اشاره کرد و  گفت: امروز شیعه وسنی باید نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان توجه داشته باشند، چرا که هدف دشمنان و استکبار جهانی تلاش برای اختلاف افکنی است.

وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان اسلام متوجه شدند اگر وحدت که پیام انقلاب اسلامی است در بین مسلمانان شکل بگیرد، استکبار و صهیونیست با مشکل مواجه خواهند شد، لذا با خرج هزینه‌های هنگفت سعی کردند بین شیعه و سنی تفرقه و اختلاف بیندازند تا بتوانند به اهداف پلید خود که همانا تسلط بر کشورهای اسلامی است، دست یابند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین عنوان کرد: هوشیاری و بصیرت مسلمانان در دشمن شناسی ضروری است تا با شناخت هر چه بیشتر و بهتر توطئه‌ها  در نطفه خفه شود.

وی اظهار کرد: مردم افغانستان همیشه در مقابل قدرت‌های تجاوزگر ایستادگی کرده‌اند و باید با حفظ هوشیاری توطئه های شوم آمریکا و اسرائل را خنثی نمایند.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: امروز داعش خطر اصلی برای مردم افغانستان است و این گروهک اسلحه امروز استکبار جهانی است.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha