جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انفجار تروریستی مسجد شیعیان افغانستان

حوزه/ جمعیت العمل الاسلامی بحرین طی بیانیه ای اعلام کرد: گروه طالبان مسئول حفظ جان مردم مظلوم افغانستان است و این جنایت وحشیانه را محکوم می کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، روز جمعه ملت مظلوم افغانستان در ادامه جنایات متعدد گروه های تکفیری تروریستی وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی شاهد جنایت دیگری در مسجد ولایت قندوز بود که بیش از دهها شهید و زخمی از خود به جای گذاشت.

هشدار به گروه طالبان برای حفظ جان مردم مظلوم افغانستان

در همین را ستا جمعیت العمل الاسلامی بحرین حمله تروریستی به یکی از مساجد ولایت قندوز در شمال افغانستان را محکوم و اعلام کرد گروه طالبان باید مسئولیت کامل خود را در حفظ امنیت ملت افغانستان بپذیرد.

جمعیت العمل الاسلامی بحرین در این  بیانیه اعلام کرد: حمله تروریستی روز جمعه به مسجد ولایت قندوز افغانستان و شهادت مردم مظلوم این کشور را محکوم می کند.

در این بیانیه آمده است: ما عمیق ترین تسلیت و همدردی صمیمانه خود را با خانواده های شهدای صالح ابراز می کنیم و از خداوند متعال می خواهیم که روح پاک آنها را قرین رحمت واسعه خود کند و در بهشت وسیع خود جای دهد و قلب خانواده ها و عزیزانشان  آرام کرده و  مجروحان این حادثه بزرگ را شفا داده و چشم خانواده های آن را به این عافیت روشنی دهد.

جمعیت العمل الاسلامی این اقدام تروریستی فجیع را محکوم می کند و مقامات طالبان را مسئول این اقدام ناجوانمردانه و مسئول جانِ جان باختگان و  اجساد مجروحان و تمام خسارت های مادی و معنوی  می داند .

همچنین این جمعیت به طالبان در خصوص این اقدامات وحشیانه علیه شیعیان  هشدار داد. اقداماتی  که تنها توسط گروهک های قاتل و جنایتکار که از اسلام و مسلمانان فاصله زیادی دارند ، انجام می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha