شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/معاون پژوهشی حوزه علمیه خواهران مازندران از برگزاری نشست تخصصی تعامل پژوهشی استان‌های مازندران و فارس، جهت اصلاحیه پیش‌نویس آیین نامه همایش های علمی قالب کنگره و کنفرانس به صورت مجازی در سامانه سیما خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، فاطمه اردشیری، از برگزاری نشست تخصصی تعامل پژوهشی استان‌های مازندران و فارس که با هدفاصلاحیه پیش‌نویس آیین نامه همایش های علمی قالب کنگره و کنفرانس در سامانه سیما با حضور معاونین پژوهش حوزه علمیه خواهران استان های مازندران و فارس، برگزار شد، خبر داد.

وی اظهار کرد: در راستای تدوین آیین نامه در هر دو استان، کارگروهی به صورت حضوری بین مدیر، معاون پژوهش و اساتید صاحب نظر  تشکیل شد و نظرات کارشناسی و مطالب کلیدی اساتید صاحب نظر و متخصص در این زمینه ارائه و نتیجه این جلسات در نشستی با حضور معاونین پژوهش و اساتید صاحب نظر استان مازندران و فارس،  به صورت آنلاین مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در ادامه جلسه، اساتید مواردی چون شرایط و ارکان همایش، وظایف و اختیارات دبیر اجرایی، کمیته علمی، کمیته داوران، دبیر علمی و بحث چگونگی حمایت‌ها و تسهیلات و تشویق‌های برگزیدگان و ... را مورد بررسی، تحلیل و اصلاح قرار دادند و پیشنهاداتی در این زمینه ارائه کردند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران مازندران تصریح کرد: آیین نامه پیشنهادی، با راهبری دو استان مازندران و فارس و دبیری آقای هراتیان با تشکیل نشست مجازی مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha