جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله العظمی سبحانی

حوزه/ حضرت آیت الله سبحانی با صدور بیانیه ای فاجعه هولناک و شهادت صدها و زخمی شدن عده ای در مسجد قندوز افغانستان، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله سبحانی با صدور بیانیه ای فاجعه هولناک و شهادت صدها و زخمی شدن عده ای در مسجد قندوز افغانستان،واکنش نشان داد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
فاجعه هولناک و شهادت صدها و زخمی شدن عده ای در مسجد قندوز افغانستان، دلهای انسان های وارسته را متألم نمود.

شگفت اینجاست که سازمان های مختلف، که مدعی حفظ حقوق بشر هستند و دولت های اسلامی که داعیه حفظ جان مسلمانان را دارند، در این مورد و امثال آن کوچکترین عکس العملی از خود نشان نمی دهند.
دولت طالبان که مدعی حفاظت شهروندان خود است، نسبت به این مسئله باید بیش از همه احساس مسئولیت کند و عاملان را مجازات کند و از تکرار این نوع فجایع جلوگیری کند.
و سیعلم الذین ای منقلب ینقلبون
قم- جعفر سبحانی
۱۸ مهرماه ۱۴۰۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    11 1
    بنظرمن،ما هم مقصریم.زیرا ازابتدای روی کارآمدن طالبان بایدبه انها درزمینه ی نظامی وامنیتی کمک میکردیم که نکردیم.بایدهمانطورکه به برادران عراقی وسوری کمک کردیم با افغانستان هم همکاری کنیم. تامین امنیت مردم افغانستان خصوصا شیعیان،برما واجب است.امنیت افغانستان امنیت ایران هم هست. اگراز همان زمان با دولت فعلی افغانستان،همکاری کرده بودیم،قطعا الان داعش درافغانستان نابودشده بود.وقطعا این جنایت فجیع اتفاق نمی افتاد.