جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جنایت در اغانستان

حوزه / دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با انتشار بیانیه ای اقدام تروریستی عوامل استکبار جهانی در به شهادت رساندن نمازگزاران مسجد قندوز افغانستان را محکوم و خواستار مجازات عاملان این جنایت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین،  در پی حمله تروریستی روز جمعه ۱۶ مهر ماه به مسجد سیدآباد قندوز افغانستان که به شهادت و مجروح شدن صدها تن از شیعیان نمازگزار مظلوم افغانستان انجامید، دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین این جنایت را محکوم کرد:

 بسم الله الرحمن الرحیم

هر ۲ ملت ایران و افغانستان همیشه در مقابل سیاست صهیونیست و تروریست جهانی قرار دارد و ما نیز خود را شریک غم مردم افغانستان می دانیم  وجبهه استکبار جهانی و تروریست ها بدانند که تروریست ها هرگز به اهداف خود برای راه اندازی جنگ فرقه ای و قومی در افغانستان نمی رسند.

این جنایت ناجوانمردانه، هولناک و وقاحت‌بار ضدانسانی، آنقدر دردناک و بی‌شرمانه است که انسانیت را زیر سؤال می‌برد و نشان می‌دهد که "جبهه کفر و الحاد" و "نظام سلطه و استکبار جهانی" با اجیرکردن عده‌ای مزدور کوته فکر و عوامل انسانی استحاله‌شده و خود فروختۀ فرهنگ استکباری و خوی توحش‌گری غرب، با ایجاد تفرقه و اختلاف و از بین‌بردن اندیشه‌های ناب الهی در جهت از بین بردن مؤلفه‌های وحدت و اتحاد و انسجام در میان ادیان، ملت‌ها و کشورهای مستقل بوده وسعی در نسل‌کشی و کشتار فضاحت‌بار انسان‌ها به ویژه پیروان شریعت اسلام برای رسیدن به مقاصد شوم و پلید و منافع دنیوی و زودگذر خود بوده و در این راه از هیچ کوششی دریغ  نمی کنند.

 این یک لکه ننگ بزرگ بر پیشانی مدعیان دروغین حقوق بشر و انسانیت و سران و عوامل اجرایی آن است که هیچ گاه از ذهن تاریخ و رویدادهای بشری پاک نخواهد شد.

 و امروز دشمنان درصدد هستند با تفرقه‌ افکنی و ایجاد اختلاف بین مسلمانان به اهداف و مقاصد شوم خود دست یابند بنابراین مطلوب است مسلمانان برای اینکه به سعادت دست یابند با تقویت ارتباط با یکدیگر و اتحاد از تفرقه افکنی‌های دشمنان جلوگیری کنند و نگذارند دشمن در بین شان نفوذ یابد.

دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین جنایت اخیر استکبار جهانی در کشور افغانستان را در به شهادت رساندن نمازگزاران را به شدت محکوم و خواستار محاکمه و مجازات عامل یا عاملین این حرکت کور شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha