دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیین تکریم و معارفه مدیر مدرسه علمیه بقیه‌الله(عج) اندیمشک

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، "جهاد تبیین" و "افزایش خدمات اجتماعی" را دو مأموریت مهم طلاب خوزستان دانست و گفت: "جهاد تبیین" امروز مهم‌ترین وظیفه طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه است که باید با قدرت و بصیرت دینی در سطوح و لایه‌های مختلف جامعه عملیاتی شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در آیین تکریم و معارفه مدیر مدرسه علمیه بقیه‌الله(عج) اندیمشک، ضمن تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام افروز، مدرسه علمیه بقیه‌الله اندیمشک را یکی از مدارس علمیه ممتاز در سطح استان دانست و اظهارداشت: این مدرسه با ایفای نقش در عرصه‌های علمی، تبلیغی و جهادی به یک الگو تبدیل شده که جا دارد از زحمات مدیریت این مدرسه علمیه موفق، تقدیر و تشکر کنم.

وی، با اشاره به بازگشایی مدارس و حوزه‌های علمیه، گفت: در این راستا لازم است که مدیران مدارس علمیه نسبت به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در سطح مدارس علمیه اهتمام لازم را داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، افزود: حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی، ضدعفونی مستمر مدارس علمیه، استفاده از ماسک توسط طلاب و اساتید و واکسیناسیون عمومی چهار عاملی است که لازم است برای برگزاری حضوری کلاس‌های درس رعایت شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، با اشاره به دوران مدیریتی حجت‌الاسلام آذرافروز، گفت: وی در مدت 6 ساله، اقدامات قابل توجهی انجام داد و منشأ خیر و برکات در سطح شهرستان شدند.

وی، بر لزوم افزایش خدمات اجتماعی توسط طلاب تأکید کرد و گفت: حوزه باید در کنار تقویت مسائل علمی، به خدمات اجتماعی نیز اهتمام ویژه‌ای داشته باشد و ما خوشحالیم که شما طلاب مدرسه در این خصوص پیشگام هستید.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «حوزه‌های نسبت به نظام اسلامی مسئول بوده و باید در کنار مسائل علمی، پاسخ گوی مسائل روز جامعه باشند»، تصریح کرد: "جهاد تبیین" امروز مهم‌ترین وظیفه طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه است که باید با قدرت و بصیرت دینی در سطوح و لایه‌های مختلف جامعه عملیاتی شوند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha