سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
نشست منطقه‌ای راهیاران استانی

حوزه/ هفتمین نشست منطقه‌ای توانمندسازی شبکه راهیاری در گام سوم  «مهرواره اوج» به یاد شهید مدافع حرم حجت‌الاسلام بیضایی زاده، با حضور شبکه راهیاری استان‌های ایلام، کرمانشاه، لرستان و خوزستان در اهواز آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، هفتمین نشست منطقه‌ای توانمندسازی شبکه راهیاری در گام سوم  «مهرواره اوج» به یاد شهید مدافع حرم حجت‌الاسلام بیضایی زاده، با حضور مدیران کل، معاونین فرهنگی و مدیران ادارات و شبکه راهیاری استان‌های ایلام، کرمانشاه، لرستان و خوزستان در اهواز آغاز به کار کرد.

در این نشست که با قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید آغاز شده، حجت‌الاسلام نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، در سخنانی کوتاه ضمن خیر مقدم به حضار، با بیان اینکه مردم را پایِ‌کارِ انقلاب آوردن، یکی از مؤلفه‌های اسلام ناب است، گفت: عاقبت‌به‌خیری انقلاب اسلامی، زمانی اتفاق می‌افتد، که مردم را پای‌ِکارِ انقلاب آورد و این کار حلقه‌های میانی است.

همچنین، در ادامه این افتتاحیه قرار است حجج اسلام‌والمسلمین «میرمحمدیان، مدیرعامل بنیاد هدایت»، «غلامی، قائم مقام بنیاد هدایت» و «پشم فروش، دبیر مهرواره اوج» در خصوص توانمندسازی راهیاران استانی برای شناخت ظرفیت‌ها و انتخاب راه‌حل درست برای به‌کارگیری حلقه‌های میانی، به‌صورت کوتاه سخنرانی کنند.

بر اساس این گزارش، پس از برگزاری آیین افتتاحیه، قرار است سلسله نشست‌های تخصصی، ویژه‌ راهیان استان‌های لرستان، ایلام و کرمانشاه با حضور و ارائه بحث حجج اسلام والمسلمین میرمحمدیان و غلامی همچنین ویژه راهیاران استان خوزستان با ارائه بحث حجت‌الاسلام‌والمسلمین محلاتی برگزار شوند.

اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام می‌گردد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha